duminică, 5 mai 2013

Nu am nimic de declarat, in afara de faptul ca am capatat un sac de faina de tip x de la o moara la fel de necunoscuta (nu o picat bine sa intreb ce si cum) si ma pusei azi, desigur, sa testez faina. Cu toate dubiile ce le am in continuare la mine, faina s-o comportat bini di tat, cel putin la pizza asta. Urmeaza un cozonac, posibil, sa vedem cum se descurca. Sau ce-oi avea chef.




In cealalta ordine de idei, fie ca, daca vreti. Eu nu le am cu urarile trendi, sarbatoarea asta s-a intamplat sa fie usor bizara pentru mine in ultimii ani. Anul asta barem o fost liniste, cel putin pana acuma :). Va prezint numa' niste felii de beigli, care nici nu e beigli, ca nu are cantitatea de grasime pe care o pretind retetele. Nuca e mai din ciocan, asa, ca o cedat robotu' definitiv si nu am masina din aia de macinat. Insa e bine sa ai, zau.

2 comentarii:

  1. mie-mi place crusta aia, mai ales pentru ca eu inca n-am reusit sa obtin asa ceva in ciuda "eforturilor" la framantare.. si mai ii si frumos colorata ^_^

    RăspundețiȘtergere
  2. nu trebe nu stiu ce framantare, eu aplic metoda de la aluatul cu maia si la asta cu drojdie cumparata, autoliza, mixat scurt, sf-uri, doar ca la intervale mult mai mici, ma orientez strict dupa aluat. deci ai pizza in aceeasi zi, in cateva ore :). neaparat hidratare mai mare, 65-70%, uneori si mai mult. si pe mine m-o surprins tare placut crusta, mai ales ca n-am folosit placa si nu ma asteptam la gluten asa bun de la faina necunoscuta :))

    RăspundețiȘtergere