luni, 1 aprilie 2013

Pizza si de prin weekend


Aluatul. Unele au fost uitate mai mult la cuptor, altele mai putin. Pizzele (daca nu asa-i pluralu', dati cu corectura) nu-s din weekend, numa' de la foietaj in jos. Nici chiar asa. 

















Foietaj rapid: 170 g unt, 190 g faina, 70 g apa, praf de sare, otet.



Sarmale, de nepost.


Tarta rasturnata cu mere.


Fasole la cuptor, de nepost.


Din aluatul asta, facut numai cu faina alba. Langosii, bestiali.



A mai fost o ciorba de burta, un muschi de porc umplut cu carnat afumat, salate si, desigur, paine. Pofta buna!

7 comentarii:

  1. Fain meniu de weekend :D Am salivat putin...acum plec sa beau putina apa :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata super bine am sa o fac si eu .

    RăspundețiȘtergere
  3. Toata treaba este sa nu îti iasa prea crocanta,trebuie sa ai grija la ce tempaeratura folosesti cuptorul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) se-ntampla sa ma iau cu altele si sa depaseasca timpul de coacere. cuptorul e la maxim si le coc pe piatra de copt. drept sa-ti zic, nu ma deranjeaza daca e (prea) crocanta :) pentru un aragaz comun, e destul de ok. visez in continuare sa coc aluatul asta intr-un cuptor cu lemne :)

      Ștergere
  4. Mie mi-a iesit putin crocanta pentru ca nu am lasat sa creasca aluatul cum trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cred ca le-ai tinut exact cat trebuie la cuptor.

    RăspundețiȘtergere
  6. O reteta delicioasa potrivita pentru o seara in familie !

    RăspundețiȘtergere