marți, 26 martie 2013

Hummus cu ulei de dovleac si seminte germinate de in

Am tot mancat hummus cu ulei de dovleac in ultima vreme, de pofta. S-a intamplat sa fie si propunerea Delicioasei pentru Bucatar Curajos, asa ca, am prestat inca o tura in week-end. L-am facut din 250 g de naut pasat, amestecat cu 5 linguri de smantana, 3 lg-uri pasta de susan, 2 lg-uri de ulei de floarea soarelui (ulei neutru, pentru ca uleiul de dovleac ruleaza aici), 3 catei de usturoi dati pe razatoare, o lg-ra zeama de lamaie, sare si piper. Am presarat ceva leurda si spanac tocate marunt pe deasupra si semintele germinate de in. Si cam atat, nimic complicat, totul foarte bun. Pentru ca mi-a mancat colegul lipiile (glumesc, nu le-a mancat chiar pe toate), mie mi-a ramas cea mai buna paine integrala pe care am probat-o pana acuma. Sambata era soare, azi nu. 



2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. da, eu am mai facut in sezon asa, si cu fasole, si cu pireu de cartofi :) cu linte ...

      Ștergere