miercuri, 20 februarie 2013

Negresa

Luna asta am facut negresa pentru Bucatar curajos, dupa reteta Ioanei. Eu n-am facut-o fix ca la reteta, am schimbat pe ici, pe colo, ca sa manance toata lumea. Unora nu le place menta. In loc de menta, i-am dat aroma de rom. Am folosit: 150 g ciocolata, 100 g zahar brut, 150 g faina, 1/2 lg-ta praf de copt, 150 g unt, 2 oua, 3 linguri de lapte, esenta de rom. Am topit untul cu ciocolata si am lasat la racit. Intre timp, am batut ouale cu zaharul. Am amestecat ouale batute cu ciocolata, am adaugat faina cu praful de copt si esenta de rom. Am copt la 180 de grade, cam jumatate de ora. N-am mai facut sos de ciocolata, am avut frisca si sos caramel. 






7 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. mai tre sa testez cu faina si zaharul, ca nu mi-a iesit crusta si miez umed. nu stiu daca de la soiul de faina sau ca n-am pus tot zaharul din reteta, ca nu e de la timpul de coacere oricum. insa foarte buna si asa!

      Ștergere
    2. Nici mie nu mi-a iesit crusta asa bine si tind sa cred ca e de la zahar. Asa am eu o banuiala :D dar trebuie testata! pupici

      Ștergere
    3. da, si eu cred ca-i zaharul. numa' ca mie nu-mi place asa dulce :)

      Ștergere