joi, 23 august 2012

O tarta cu prune si gem de caise si niste vinete

Mai rarut nu-i neaparat mai dragut, dar asta e. Va sugerez sa nu sariti peste tarta asta cat mai e sezon, ca merita. Practic, e banala, dar excelent de bine se potrivesc toate intre ele. Aluatul de tarta este ca la cea cu gem de caise si mere. Nu l-am mai copt "in orb", doar l-am intepat cu furculita, am pus un strat de gem si jumatatile de prune, peste care am picurat miere. Ideea e sa fie prune din alea foarte tari, daca se poate, zic eu ca merge cel mai bine cu soiul asta, care nu stiu cum se cheama :). Marginile aluatului ce mi-au mai ramas le-am faramitat peste fructe, am presarat ceva scortisoara si am dat-o la cuptor, pana arata cam asa.





La treaba asta eu i-as zice crema de vinete, pentru ca asta mi-a rezultat, de fapt. Vinetele taiate felii nu foarte groase, sarate si stropite cu zeama de lamaie, lasate la scurs; unse vag cu ulei, puse la copt, la foc mare, intoarse, ca sa se rumeneasca pe ambele fete. Dupa aia, puse intr-un castron cu usturoi tocat marunt si lasate acolo, in ideea ca o sa le mananc eu. Pentru ca nu le-am mancat in ziua aia, a doua zi am bagat robotu' in ele si le-am pastuit, de o iesit o crema de vinete cum nici nu m-as fi gandit. Am mancat-o si asa, si cu maioneza. M-am gandit ce bine ar merge cu unt moale si gras sau cu mascarapone sau cu smantana dulce ca aperitiv. E de probat. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu