vineri, 13 iulie 2012

Posibil cea mai simpla inghetata cu ciocolata

Am facut-o de cateva ori, ca se face foarte repede si e buna. Va trebuie doar 100 g de ciocolata (eu am ramas la Milka Noisette, ca-mi place gustul) si 200 de ml de smantana dulce. Topiti ciocolata cu 2 linguri de smantana dulce, iar restul de smantana o bateti frisca, numa' sa va asigurati ca a stat cateva ore bune la rece, daca nu peste noapte. Eu am patit ca nu s-a batut. Dupa ce s-o racit ciocolata topita, o amestecati cu frisca si adaugati o lingura cu varf de lapte praf, cernut, daca se poate. Omogenizati bine si dati la congelator, nu stiu exact cate ore ii ia sa se intareasca, eu o fac de obicei seara si o am a doua zi. Nu am amestecat periodic in ea ca sa sparg acele de gheata, ca nu prea sunt. O fi de la laptele praf, nu stiu. Daca aveti masina de inghetata, e si mai fain.



10 comentarii:

  1. Delicios arata si chiar foarte usor de pregatit!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, mie-mi place foarte mult versiunea asta, ca pe langa ca-i buna, tzac-pac se face :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci la fel, Ancuta :) chiar asa-i inghetata asta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am si facut-o, foarte buna chestie si super-simplu de facut! Si-am facut una si cu fructe de padure si frisa. Si apropo de frisca, am constatat ca depinde si cu ce-o bati, ca din aceeasi cutie o portie nu s-a batut, si alta da (cu alta scula).

    RăspundețiȘtergere
  5. vreau sa fac si io cu lemon/orange curd amestecat cu frisca, ca ma tot bantuie gandul, abia ieri am terminat-o pe cea cu cioco. zi-mi si mie cu ce s-a batut si cu ce nu, eu o bat cu mixerul ala mic de mana. eu am presupus ca e de la temperatura, am luat in ultima vreme de la billa si la ei nu-i prea frig acolo unde tin smantana asta la cutie. bine, am tinut-o la frigider, dar poate n-o fost destul, habar n-am.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la mine a stat in frigi peste noapte, deci nu era vorba de temperatura de data asta. nu s-a batut cu telul de la robotul de bucatarie (desi alte dati am mai batut cu ala si-a mers), si s-a batut cu o scula electrica cu eccesoriu tel-para, care are vasul ei, nu mult mai larg decat telul.
      ceva cu lamaie ma gandeam si eu ca ar fi bun, sau o crema de vanili+frisca, inghetata, iar ar suna bine .... desi azi ii de-a dreptul frig aici, asa ca pot sa sar peste inghetata :))

      Ștergere
  6. am si eu un robotel cu accesoriu din asta, chiar vroiam sa incerc si cu el. n-am mai patit cu smantana asta asa pana acuma, am luat ceva de la kaufland sa testez, cu 30%, poate ii buna. da, si la vanilie ma gandeam, ca nu da gres ca si gust niciodata :). la voi tot timpul e mai racoare, si la noi e mult mai bine azi, dar inghetata se poate manca, nu-i problemea:)

    RăspundețiȘtergere
  7. pana acuma, din ce-am incercat, tot la ea m-as intoarce :)

    RăspundețiȘtergere