marți, 8 mai 2012

30.

Ok, 30 si o zi, treaca de la mine. Weekend haotic, organizare mega defectuoasa de la mine putere, dar, pana la urma o fost cumva. In rest, mi-s in grafic cu bunaciunizarea, minus niste jumari de gasca, ceva tort de cioco si ceva cartofi noi rumeniti, toate in ultimele zile. Varsta asta sper sa devina placut interesanta si sa ma puna sa-mi asum cat mai multe riscuri. Asa cred eu c-ar trebui, daca tot am ajuns pe la jumate.



A se observa ca am scanduri noi, am fost in pod si am gasit scanduri de cand avea strabunicul meu stupi. Sunt excesiv de misto. Nu-s convinsa ca o inteles taica-miu la ce imi trebuie, buna-miu nici atat, dar s-au implicat in rand cu mine. How cool is that? 

9 comentarii:

  1. Cum ziceam, "la multi ani" ! Dragute scandurile, am observat moda lor si drept ii ca dau bine la pozat.

    RăspundețiȘtergere
  2. thanks again :)daaaa, scandurile sunt lovely, asa m-am bucurat ca le-am gasit si dau surprinzator de bine la poze. imi vopsisem eu una in alb, dar astea vechi parca au alt farmec :)si mi-o adus C. argintaria lui, deci o sa pot face niste chestii simpatice :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi,hi,hi...ce figura ai fost'' scanduri noi'' :-).

    Imi place si blogul tau,si pozele si retetele...si scandurile,si de tine,esti amuzanta.
    Zi faina sa ai!
    Pupicel :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ceau Angelica, multumesc de vizita :) pai scanduri sunt, nu? ne mai vedem pe aici, prin online :) zi frumoasa si tie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani! Imi cer scuze pentru intarziere.

    Antonia (Incepator in bucatarie)

    P.S. Super scandurile (si eu sunt in cautare de ”scandurele” :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multam fain, Antonia :) eu am avut noroc ca am zarit una la sat si dupa aceea am inceput cautarea prin pod, etc. sa-mi spui cand finalizezi cu blogul :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Delia draga, am scris doar o parte din retete (atat cat am avut timp). Iata rezultatul: www.reteteleantoniei.blogspot.com

    Zi frumoasa iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  9. te-am gasit, imi place mai mult asa. ai ceva de lucru, oricum, spor!

    RăspundețiȘtergere