vineri, 2 martie 2012

Cliseuri

"Va invit la ...", "va poftesc la ...", "va servesc cu ...", "va incant cu ..."; "puuuup/xoxo/smoc-smoc/doua puncte-steluta/inimiuara/poooop"; "mniam/yummy/buuun/vaaaai/muuuaaama/omg/plm, etc. ". Bai, nu stiu, nu ma pricep, or fi oneste, din suflet, cu tuata daruirea, disponibilitatea. Limbaj culinar, decat. Don't get me wrong, va rog. Pur si simplu devine plictisitor. Chiar daca ai gatit si pozat misto. Nu-i pacat? Ok, cu fanii e alte chestie.  

Si, pentru ca sa radeti, daca doriti. Foarte des obisnuiam sa-mi introduc chimesa in izmene, pentru ca era necesar. Mai veche coafiura, cu ceva indemanare, multa spuma si fixativ. N-a rezistat. Acum detin o pleata. 


Bonus, de la gradi. Ceva serbare cu costum popular. Nici la apruape 30 nu pot zambi (ca) la fotograf.


Repet, nu ma intelegeti gresit. Sunt mai toleranta si deschisa la cap decat toti oamenii pe care ii stiu, cu ajutorul ultimilor ani si a vietii, desi multi nu se prind. E un post foarte prietenesc asta. Si va tzuc si io, numa' in alt registru. Pe bune.

L.E. Va rog sa ma scuzati pentru pozele de mai sus, deja am dat prea mult din casa. N-o sa le sterg, ca doar eu le-am suit. O sa fac tot posibilul sa nu mai injur pe blog, chiar si prescurtat, ca nu se cade. Acum, asta e, ramane asa postarea. Duminica buna! Mai sper ca s-a inteles ca stiu sa scriu romaneste, cuvintele redactate gresit is cu intentie. 

10 comentarii:

  1. no bine no, daca trebe - trebe, tzuc back to you :))
    chestiune de stil, ce sa zic ... eu cred ca trebuie sa avem grija de cuvinte, sa nu le golim de tot :D ... zic

    RăspundețiȘtergere
  2. deci back to you too :)) de stil, probabil, de trend, habar n-am. nu stiu cine m-o pus sa sui aceste poze, btw.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa mai vedem si noi cu cine stam de vorba :)

      Ștergere
  3. puuuup!!! xoxo :******* :x poooop

    asa :D

    cred ca n-am mai comentat pe-aici pana acuma, stiu ca am vrut sa zic despre asta cand am citit prima data, dar am uitat.

    i like lurking in the shadows, ma uit la poze, mai citesc retete, mai invat una alta si zic ca ii mai bine asa decat sa fie genu asta de comentarii de care ziceai tu :D (eu il am pe google reader >.>)

    o sa comentez doar cand n-o sa-mi placa. except for now, now i'm just letting you know
    cheers

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) saluti, da, si eu vin pe la tine pe-acasa, ii bine ca postezi mai des, ma bucur :). nici eu nu prea las vorbe multe la lume, dar nu cred ca asta conteaza. foarte misto a aratat pervazu' cu de toate, btw :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe, mersi. am descoperit lumina naturala si am vazut ca ii si trendy sa ai o scandura sau ceva mai vechi pe post de suport in poze, numa bine.

      Ștergere
    2. er, tocmai mi-am dat seama ca te refereai la the actual pervaz, ala pe care am pus prajiturile:D
      da, am cinstit un coleg de ziua lui :D

      Ștergere
    3. da, scandurile is foarte misto mai ales daca-s vechi. acuma depinde cum si ce vrei sa pozezi. de pervazu' ala era vorba :)

      Ștergere