vineri, 3 februarie 2012

Saratele cu faina integrala, ulei de masline si seminte

Se vede din titlu ca n-au untura sau unt, da? Se vede. Au asa: 200 g de faina alba, 100 g de faina integrala, 100 ml de ulei de masline extra, 2 lingurite de pasta de susan - daca vreti si puteti, 50 ml de lapte, 4 linguri de chefir, 1 galbenus, 2 linguri seminte de susan, 2 linguri seminte de floarea soarelui, 1 lingura mac, 1/2 lingurita de sare. Pus aluatul la frigider o juma' de ora, o ora, decupate apoi dupa plac. Is bune si de luat la lucru, si la drum mai lung, si de rontait pe acasa, cu sau fara musafiri. Daca decupati aluatul rotund sau patrat, puteti folosi biscuitii ca baza pentru diverse chestii cremoase. Aperitive/gustari, gen. 





8 comentarii:

  1. Alina, in incercarea mea de avea ceva de rontait mai ...light, cumva, am facut saratelele in felul asta :). din pacate noi le terminam foarte repede. (asa ca eu nu m-am bagat la regim inca, ieri am facut croissante si le-am mancat pe toate :P, asta offtopic)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum stii tu sa-mi dai de lucru ....

    RăspundețiȘtergere
  3. hai ca stii ca se fac repede :) numai ca se si mananca tot repede. uichend bun!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buneeee rau! Mai ca-mi vine sa ma duc sa incing cuptorul! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. eu m-am fofilat azi, dar maine nu mai stau. is bune, chiar da :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cât timp le-ai copt și la ce temperatură?

    RăspundețiȘtergere
  7. 30 - 35 de minute, cu verificari, la 180, la ultimul etaj. cuptorul meu nu rumeneste cum as vrea eu si pe final maresc la 190 - 200 ca sa se bronzeze la suprafata cat de cat.

    RăspundețiȘtergere