miercuri, 29 februarie 2012

Salata de sfecla coapta cu cottage cheese

Am vazut la Jamie acum niste zile salata asta. Am copt sfecla impachetata in folie de aluminiu, cu un praf de sare, cativa stropi de ulei si un catel de usturoi/pachetel. Am curatat-o, feliat-o si am stropit-o cu otet balsamic, am presarat sare grunjoasa si piper. Peste feliile de sfecla, cateva linguri de branza, amestecata cu ulei de masline. Un pic de cimbru uscat, alti cativa stropi de ulei extra si cam atat. Pentru ca s-a putut, am copt si niste cepsoare cu tot cu coaja, taiate in jumatate. N-am renuntat la cateva felii de paine; am modelat o bagheta, pentru exercitiu. De ceva vreme (azi implineste maiaua fix o luna, ii/ne doresc la foarte multi ani) experimentez cu painea cu maia. Nu-mi iese la fix, buctez mai ales la forma si la crestare (de fapt, in special si de obicei la crestare), insa ma stradui. 



2 comentarii:

  1. e minunat ca incerci sa faci paine, eu inca nu am curaj, e drept ca nici nu stau mult intr-un loc ca sa imi permit sa imi fac maiaua mea :(. dar sfecla, ah, sfecla merge oriunde si oricand!

    RăspundețiȘtergere
  2. am tot facut paine, ne-am obisnuit definitv cu painea cu maia, sunt o gramada de invatat. pana una-alta, is relativ multumita, desi foarte nerabdatoare cu tot procesul - de la pregatit maia pana la copt. nush ce sa zic, intr-o saptamana poti avea maiaua, dupa aceea, vezi tu :) daca-ti iasa, o sa-ti fie imposibil sa uiti de ea :)

    RăspundețiȘtergere