vineri, 23 septembrie 2011

Salata de urgenta

Pentru ca n-aveam vreme de gatit, ci de pus diverse pe iarna. Am avut un brusture crocant in frigider, nu stiu cum se cheama soiul asta de salata, foarte buna, de altfel; o conserva de fasole si naut, branza, rosii si niste slanina de la Auchan, pe care nici n-am mai rumenit-o. Stropite cu ulei de masline si un pic de zeama de lamaie, sare grunjoasa si atat. Mi-am dat seama la un moment dat ca-i lipseste ceapa, poate si ceva usturoi. Si cu rosii uscate in loc de proaspete cred ca ar merge. Zi misto s-aveti!

4 comentarii:

  1. haha, si eu fac asa, procesez in mers (mestecat :)) ) ca i-ar mai fi mers si d-aia si d-aia si d-aia :))

    RăspundețiȘtergere
  2. salata asta e buna in situatii de criza si nu numai...dar cand pici de lene si n-ai nimic de mancare aceasta salata e salvarea.si mai este si delicioasa.pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. e foarte satioasa. si daca vrem s-o pastram mai usoara, scoatem slanina, eventual punem o pastrama de pui sau curcan :)

    RăspundețiȘtergere