marți, 23 august 2011

Orez cu vinete si dovlecel

Un orez foarte simplu, insa combinatia cu vinetele face tot gustul. Bine, si cu restul legumelor. Vinetele si dovlecelul le-am tocat cubulete mici si le-am pus la rumenit in ulei, la foc iute. Cand s-au inmuiat usor, am adaugat ceapa, ardeiul si morcovul, taiat in fasii subtiri. Le-am mai lasat impreuna cat sa se cunoasca, apoi am adaugat orezul si apa (o parte orez, doua de apa). Am vrut sa-l dau la cuptor, pana la urma am lasat sa fiarba pana la capat. Foarte bun, desi eu nu sunt fan orez. Dar sunt fan vinete si merg foarte fain impreuna. 

4 comentarii:

  1. fac si eu adesea combinatia asta, mai ales ca noua chiar ne place orezul mult :). delicios!

    RăspundețiȘtergere
  2. noi, mai putin cu orezul, dar combinatia asta e chiar faina.

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi place combinatia , dar din pacate numa eu pap !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. de regula tot asa ni se-natmapla si noua, incepem sa mancam 2 si tre' sa termin eu orezul, de care o fi:))asa ca fac putin, rar, fac cat de cat pe gustul meu ...

    RăspundețiȘtergere