marți, 21 iunie 2011

Leapsa despre fericire, de la o sotie fericita :)

De fapt, e despre 10 lucruri care ma fac fericita. As zice ca e cam mult spus, mai degraba sunt lucruri care-mi sunt foarte dragi si care simt ca-mi apartin cumva de cand lumea si sunt numai ale mele. Chiar daca, inevitabil, se degradeaza si mai si mor :). Astea sunt, pe primele 5 le pastrez numai pentru mine, ca prea sunt impregnate si nu au cum sa apartina altcuiva. Urmatoarele 5 se mai pot si darui. 

1.Inelul cumparat intr-o vacanta in Spania, cel mai ieftin inel al meu, tip verigheta. Cu greu imi gasesc inele potrivite, ca am degetele foarte subtiri. Am reusit sa nu-l pierd, il consider inelul meu norocos. 

2. Aparatul foto. Zdrelit, julit, scapat de cateva ori pe beton, cu cardul sarit cat colo si gasit cu cea mai mare bucurie. Inca rezista, sper cat mai mult. Ce m-as face fara el?

3. Substanta aia de mare fita pe care mi-o injecteaza dermatologul meu de vreo 3 ori pe an, altundeva, ca sa ne fie bine :). Cu un "Doamne ajuta" dupa fiecare sesiune de alergatura si intepat. 

4. Blugii mei jerpeliti, care au deja vreo 4-5 ani, nici nu mai stiu. Reparati de croitoresele rapide (si viteze!), la care pur si simplu nu pot sa renunt, desi arata ca de pe santier. 

5. Parfumul meu Lacoste, care este. E ca si cand l-as fi conceput eu, pentru mine. Il iubesc. 

6. Colectia mea de jucarii Kinder, inceputa in timpul facultatii. Nu stiu cate sunt, locuiesc acum intr-o cutie marisoara. Am un porcusor preferat, de fapt doi, mama si al mic. 

7. Adidasii albastri, care au fost mai peste tot cu mine. Inca rezistam impreuna pe cele mai multe drumuri. 

8. Tricoul meu gri, cu doua headphones roz aprins. E cool si simplu, mi-i tare drag de el. 

9. Nine Stories a lui Salinger. Primita dintr-o biblioteca ce nu apartinea celui care mi-a dat-o. Eu doar am intrebat daca poate sa mi-o dea. Am primit-o :). 

10. Sortul meu de un roz turbat, primul sort de bucatarie.

Astea nu sunt toate, mai e poseta visinie de la mama, prima mea poseta de piele, care arata aproape impecabil dupa vreo 8 ani de purtat. Poseta verde de la C., pentru ca e de la C., chiar daca eu am sugerat ca ar fi bine s-o am, ca mi-ar incapea toate in ea :). Esarfele si cerceii & margelele & co, in special cerceii rotunzi si zdranganitori de la Amsterdam Shop si esarfa verde dungata si cea cu floricele si franjuri. Balerinii maro cu gaurele, la care nu-mi explic de ce tin cel mai mult, ca nu sunt neaparat cei mai frumosi. Si daca mai scormonesc, mai gasesc si altele cu siguranta. A fost bun exercitiul asta de inventariere, multumesc Alina!

Later edit: am uitat sa dau leapsa mai departe, merge la Antonina, Zazuza, la o doamna misto din Cimisoara, Liana, Ani si Incepator in bucatarie. Desigur, daca vor sa sharuiasca :). In caz ca n-ati mai dat peste leapsa asta pe la alte fete de prin zona cu bloguri, este vorba strict despre OBIECTE, nu stari, amintiri, emotii ori alte treburi extrem de serioase. Doar lucrusoare mai mult sau mai putin insemnate.

P.S. Am uitat sa zic de tatuajul meu, cum naiba sa uit tocmai de el ?!? Il am din primul an de liceu. L-am facut in maaaare mister, am reusit sa-l si pastrez asa vreo 3 ani buni. Prima data cand l-a vazut mama, i-am zis ca e o mazgaleala cu pixul, minciuna fiind pe jumatate, anume partea cu pixul. E de un albastru marinaresc, ca sa zic asa. E o bratara desenata de mine pe hartie, scrijelita complet aiurea de "artist" pe bratul meu. O sa fac o poza intr-o zi, sa vedeti cum poate sa arate :))). Partea misto e ca e completamente unic, n-ai cum sa gasesti ceva identic. Am aflat la ceva timp dupa inscriptionare ca tipul care m-a desenat mai tatuase chestii gen "ion + marie = love" pe niste piei mai brunete, asa. Eram amandoi la foarte inceput, ce sa-i faci. Am tot vrut sa-l corectez/sterg, eventually am decis ca ramane cum e. Asta chiar e un lucru ce clar imi apartine si-l iau cu mine si cand n-om mai fi :). Il iubesc tare, fix asa cum e.

9 comentarii:

  1. :)) interesanta postare .. pupici si fericire maxima in continuare ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Antonina, iti pasez leapsa asta :), am uitat ca asa se face :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce ma bucur ca ai scris despre cele 10 lucruri! :* iti multumesc ca ai acceptat leapsa mea! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Alina, n-am apucat sa scriu mai repede, scuza-ma:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti multumesc foarte mult pentru ca te-ai gandit la mine! Mi-ai facut o surpriza si o mare bucurie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Delia.. nu stiu ce sa zic.. n-am jucat niciodata 'jocul'asta... lasa-ma putin sa ma gandesc ;)) pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu multa placere, Incepator in bucatarie, ma bucur ca iti faci timp pentru leapsa asta :).

    Anto, nici eu :), aste e si prima mea leapsa. cum vrei tu :).

    RăspundețiȘtergere
  8. delia,

    Am rasfoit cu placere blogul tau,plin de retete si poze superbe.
    M-am oprit aici pentru ca esti o scumpa,cum povestesti.:)
    Esti atat de tanara si asta razbate prin toti porii acestei lepsi .
    Nu stiu de ce nu am vazut Blogul tau pana azi.
    Te-am trecut in BLogroll ca sa pot tine aproape.

    RăspundețiȘtergere
  9. Lia, eu te stiu de ceva vreme, doar ca nu-s foarte vorbareata de felulu meu ...multumesc mult de tot pentru aprecieri :) cat de spre tinerete, iaca ma apropii de o varsta din aia mai rotunda, dar sper ca nu se vede prea tare :)). te tzuc, duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere