luni, 7 martie 2011

S-aveti o primavara cu entuziasm si lucruri bune!

Azi a fost baba mea, si cu soare, si cu zapada. O dimineata perfect senina, desi foarte rece, apoi soare toata ziua, pana cam dupa ora 5 asa, cand a-nceput sa ninga. N-a durat mult, dar destul cat sa se prinda pe acoperisuri. Apoi, din nou senin. Cred eu ca o sa ne cam obisnuim cu soarele cat de curand. 

Pana una, alta, va doresc primavara faina, atat doamnelor, cat si domnilor, ofcors! Eu nu sarbatoresc ziua asta de 8, dar na, ma conformez pentru femeile din jurul meu. Pe care o sa le cadorisesc cu pita facuta de mine, pe langa celelalte. Si mai sper ca ziua asta sa se contureze ca un inceput de anotimp nou-nout, cel mai misto de pana acum. Inca o data, primavara desteapta si plina de viata noua si buna!! Si-o lalea galbena de la Cimisoara :)!


7 comentarii:

  1. O primavara superba sa ai Delia si sa stii ca azi a fost si baba mea deci...dimineti insorite in bucatarie vom avea tot anul!

    RăspundețiȘtergere
  2. sper ca da, cu mult soare sa fie! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti doresc sa ai parte de o primavara cat mai frumoasa si mai gustoasa!La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. Scuze pentru intarzierea cu care scriu. Este inca 8 Martie si am vrut sa iti spun La multi ani! Sa ai o primavara frumoasa si multe vise implinite!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Craita, o sa fie gustoasa si cu multe verzituri. M-apuc si eu de un soi de dieta ca vreo 4-5 kg merita date jos :))

    Doamna nu-asa-incepatoare-in bucatarie (zic eu :)), ca inca nu stiu cum te cheama, La multi ani si, da, sa se-mplineasca si visele :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa ai primavara frumoasa!
    Vad ca locuiesti la intersectia Ghe.Lazar cu Cetatii :D

    RăspundețiȘtergere