duminică, 5 decembrie 2010

Pasta de linte si usturoi copt

Am facut pasta asta pentru ca vroiam sa mananc ceapa coapta cu ... ceva si nu stiam cu ce. Si trebuia sa fie tip pasta/crema, ceva de genul asta. Nu ma dau in vant dupa fasolea facaluita, cartofi n-am vrut sa fie, mazare pasata ... nu stiu ce sa zic :). Mi-am amintit de linte. Am fiert lintea, am schimbat doua ape; am lasat-o la scurs. Intre timp am pus la copt ceapa si usturoiul, ceapa taiata mare, iar usturoiul - capatana intreaga. Am pasat lintea impreuna cu usturoiul copt, putin ulei (data viitoare probez cu unt) si foarte putina zeama de lamaie, cat sa aiba un iz acrisor; am condimentat cu sare si piper. Am servit-o pe paine proaspata de casa, cu ceapa coapta, ulei de dovleac si muraturi alaturi. Nuca e mai mult de decor, am vrut sa vad cum merg impreuna. Merg bine, nu ar fi stricat in amestec, dar am zis ca poate vrea si colegul, sa nu-l intimideze nuca ;). Gresit, cum am banuit din start, "pasula flecita" ii sfanta. Nu va luati dupa el, pasta asta de linte se intelege minunat cu ceapa coapta si muraturile, pe-o felie de paine cu miez moale si coaja extra crocanta :).




 

2 comentarii:

  1. Ceapa ai copt-o asa, simpla? Sau ai stropit-o cu ulei, sare? Ca ma tenteaza, eu am chef nebun de fasole batuta, tot fac, tot o manca altii, poate lintea nu or ataca-o :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da, cu ulei si sare si eventual ceva boia, capata un gust faaain, fain de tot. pe hartie de copt, ca nu face murdarie. mda, asa-i cu lintea, am mancat-o singura pe toata :)

    RăspundețiȘtergere