vineri, 3 decembrie 2010

Paine rustica rapida

Reteta e de la Laura Adamache, ea explica foarte clar ce aveti de facut, mai ales daca sunteti incepatori :). In loc de drojdie proaspata eu am pus drojdie uscata (1 plic de 7 gr), pentru ca nu am avut proaspata. Am amestecat initial faina cu drojdia si apoi am adaugat restul ingredientelor.

Despre painea asta: nu am reusit sa "torn" aluatul foarte uniform, ma gandesc sa folosesc un alt fel de recipient pentru copt data viitoare; revin cu rezultatul urmatorului experiment. E o paine chiar ... rustica, eu am si lasat-o putin mai mult la copt (sa-i fac pe plac colegului), am obtinut o coaja extra crispy. Ceea ce nu m-a multumit a fost forma, de fapt, lipsa ei. De crescut a crescut, insa nefiind foarte "adunat" aluatul, n-am avut echilibru intre coaja si miez, ca sa zic asa :)). Caci dupa cum se vede, miezul e chiar foarte bine aerisit. Legat de cat e de bine sa mananci paine facuta in casa, ma gandesc din ce in ce mai serios la o masina de facut paine, in principal pentru partea de framantat. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu