luni, 6 decembrie 2010

Paine integrala

Reteta e de la Ama, eu nu am pus insa seminte. S-a taiat porc si am avut cu ce ... s-o mancam, vreau sa zic. De fapt a zis colegul asa, in treacat, ca ce bine ar fi fost sa avem o paine proaspata. Pe care eu oricum o planuiam :). 

E din faina neagra de la Baneasa, despre care zice pe ambalaj ca-i pentru masina de paine. Negasind alta, am luat-o pe asta. A rezultat o paine framantata cu mana de care eu sunt chiar multumita. Am obtinut un aluat molcut, usor de manevrat. Aluatul din faina integrala e mai lipicios decat cel din faina alba, asa ca mi-a mai cerut faina pe parcursul framantarii, doar cat sa nu lipeasca. A crescut bine, e destul de compacta, se taie foarte frumos si nu se faramiteaza. Primele doua poze sunt din ziua coacerii, a treia din ziua urmatoare. Se pastreaza foarte fain. 

La fiecare paine nou incercata zic ca e preferata mea, acum nu mai stiu care e :). 


 

5 comentarii:

  1. Urmaresc zilnic cu mare drag retetele tale, chiar daca in ultima vreme am fost in convalescenta (nimic foarte serios ci mai mult suparator). Bravo pentru paine si asa cum spun de fiecare data, bravo pentru poze!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu iti multumesc tare mult :). cu pozele nu mai merge asa usor in ultima vreme, ca e lumina cum e si sapuniera cam obosita. sper ca te-ai facut bine (de tot :) ) ca vin sarbatorile. numai bine iti doresc :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc si eu. Sper sa fie mai bine. Urmaresc retetele tale cu mare drag. Multe salutari si numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata bine-bine painea.
    Voiam insa sa iti spun ca e diferenta intre faina neagra si cea integrala si implicit intre painile facute din ele :P poate intre timp ai si aflat :)

    RăspundețiȘtergere
  5. daaaa, m-am prins si eu dupa ce facusem painea asta :)), la vremea aceea de inceput ... iti dai seama :)

    RăspundețiȘtergere