sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Mancare de cartofi cu ardei si coaste la cuptor

Initial am luat coastele astea neafumate, mie imi plac foarte mult si am zis sa le combin cu un fel rapid cu cartofi. Mai aveam si ceva ardei, am facut mancarea in cauza. Am taiat mare ardeii, ceapa pestisori, am calit initial ceapa si-am pus apoi cartofii, am turnat apa cat sa ajunga pana la jumatatea cantitatii de cartofi. Am lasat la foc mic, cu capac, pana s-au patruns cat de cat, apoi am pus ardeii. Am mai completat cu putina apa pe parcurs, cat a fost nevoie. Am vrut sa obtin o mancare consistenta, deci am lasat sa fiarba mai mult decat normal, tocmai pentru a se forma sos. La sfarsit, patrunjel si bineinteles, usturoi. 

Coastele le-am condimentat clasic, ceva mai multa boia am pus, nu le-am mai lasat sa se marineze ca trebuia sa mancam, next time. Am dat la cuptor in vas de yena, cu usturoi in coaja, stropite cu ulei si vin. Fain or iesit, numai ca cer si ceva mixtura pentru marinat ca sa scoti the best of them. Cum ziceam, data viitoare. All in all, un pranz decent :).  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu