luni, 15 noiembrie 2010

Crema de branza dulce cu avocado si ceapa

Am nimerit avocado foarte bun, n-am planuit exact ce sa fac din el, initial ma gandisem la o salata. Numai ca am luat si branza dulce, anume cottage cheese de la Covalact (de consumat constant, ca-i foarte buna). Cu dansa vroiam sa fac o tarta, dar iarasi nu s-a potrivit, asa ca am facut crema asta. 

Am tocat avocado-ul, l-am stropit cu zeama de lamaie, sarat, piperat si amestecat si cu ceva coaja rasa de lamaie. Am pus branza, am mai pus niste rondele fine de ceapa de apa, patrunjel, am potrivit de gust si gata. Merge foarte bine ca aperitiv in combinatie cu diverse legume, gen morcovi, castraveti, ardei, telina, broccoli, conopida, ori ca umplutura pentru oua; cu peste afumat ori pui zic ca merge iarasi foarte bine, ca sa ramanem in cadru light. Mie-mi place mult branza de vaci cu somon. Aranjamentu-i de mare creativitate ;P, don't mind it, ca ma grabeam.

Ca sa nu uit: mi-ar fi placut sa fie si cu porumb, masline si nuci, dar nu am avut; si n-ar strica si niste morcov ras fin. Merge in feluri diverse :). In orice caz, combinatia de branza dulce cu avocado e de incercat. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu