duminică, 7 noiembrie 2010

Crap la cuptor

Am primit doi crapi, pe care i-am mancat, asta-i crapul 2. L-am facut la cuptor, intreg, asezat "pe burta", pe doua jumatati de ceapa mare; i-am mai pus in burta si cateva felii de lamaie fara coaja si catei de usturoi. Dupa cum se vede, l-am crestat, lasand distanta cam de 1 cm intre crestaturi. Am facut un amestec din: ulei, zeama de lamaie, coaja de lamaie si usturoi rase, sare-piper-boia. L-am uns si pe-afara, si-n interior. A stat asa uns cam o ora, odata dezghetat complet si bine sters. L-am dat la cuptor inconjurat de bucati mari de ceapa, usturoi si felii de lamaie, am pus si putina apa + vin in tava initial. Pe parcurs l-am mai uns cu amestecul respectiv. A fost bun, desi eu inca am o problema cu pestii congelati. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu