duminică, 17 octombrie 2010

Varza acra&dulce cu carne la cuptor

Dupa pauza asta cam lunguta de gatit, am inceput cu niste grele, cred ca-i vizibil, nu :)? Chiar si pe cantar, in ce ma priveste. O sa incerc pe parcurs sa alternez echilibrat cu din cele usurele. 

Am primit de la mama varza murata. Colegului ii place foarte mult varza, am gatit varza vreo trei zile la rand pe la sfarsitul verii (cam o varza/zi), asta deoarece se termina repejor. Si-asa e el, daca-i place ceva, mananca pe saturate :)). 

De data asta am combinat varza murata - cam juma' de varza si una dulce. Am pus la calit mai intai pe cea dulce cu doi ardei feliati, pana s-a-nmuiat. Am pus apoi varza murata, le-am mai lasat putin la foc mic, acoperite, amestecand din cand in cand. 

In prealabil am taiat in bucati mari 3 cepe dolofane si-am facut pat de ceapa pe fundul unei tavi incapatoare, unsa cu ulei. Am presarat ceapa cu boia dulce si peste am asezat doua bucati de cap de piet de porc, condimentate cu o zi inainte si lasate la frigider. Am acoperit cu folie si-am dat la cuptor cam 45 de minute, am lasat sa se coaca incet. Am adaugat apoi varza, am mai pus si niste carnati, sa nu ramana stingheri in frigider si cateva felii de slanina. Am mai turnat si ceva zeama de varza peste toate astea, le-am pus la copt tot acoperite, la sfarsit am lasat fara folie pentru rumenire. Am considerat ca-i bun de mancat cand s-a desprins carnea de pe os. 

Apai ce sa zic, ne-a cam placut, colegul e chiar incantat :). 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu