miercuri, 20 octombrie 2010

Tiramisù

Am avut mai multa rabdare cu prajitura de data asta, in sensul ca am lasat-o la frigider pana a doua zi si-am cladit-o in tava de chec. Am vazut la Diamond ce rezulta si m-a convins :), urmati pasii indicati de ea in ce priveste "constructia", iar pentru cine agreeaza ouale in compozitie, reteta e mega faina.

Again, reteta mea nu e deloc standard. Pentru crema am folosit 500 g mascarpone, 200 ml frisca - se poate folosi si mai multa frisca, eu am vrut sa obtin o crema consistenta; miere dupa gust, cam un pumn (mic, cat al meu:)) de samburi de nuca, prajiti si rupti in bucatele. No eggs. Am pus esenta de migdale in cafea.

Prajitura se rastoarna lejer pe tava dupa ce-a stat la rece, eu am lasat-o la frigider infoliata in plastic wrap. Se desprinde usor de pe marginile recipientului cu un cutit. 


Pozele cu sectiunea sunt foarte nereusite, nu m-a ajutat lumina in ziua aceea, deci n-am :). Garantez insa ca se tine bine prajitura :). 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu