duminică, 31 octombrie 2010

Din seria "remake-uri". Sau pe-aproape.

Am (aproape) refacut mancarea asta de iarna, tura asta n-am pus carnati si carne de porc, ci coaste afumate doar. Deci cartofi, varza murata, ceapa taiata in bucati mari, multa boia home-made achizitionata de mami :),  dulce-iute. Cartofii se dau la cuptor cu ceapa, presarati considerabil cu boia si foarte putina sare, in paralel se lasa la innabusit varza calita usor cu coastele, se aduc impreuna in tava cu cartofi (neaparat cu zeama lasata de varza - eu am ajutat si cu putina apa, cat sa aiba in ce se balaci) si se dau la cuptor cu folie, apoi fara, sa se coloreze. Ar iesi bestial la vas roman mancarea asta, eu momentan n-am. Out of topic, am facut niste sarmale incredibile! Iar eu nu ma laud singura de obicei si nici nu-s moarta dupa sarmale :). Astea mi-or chiar iesit. 
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu