sâmbătă, 18 septembrie 2010

Salata calda cu cartofi, carne si legume la gratar

O salata foarte gustoasa si indestulatoare, zic eu :). Voiam sa fac alta combinatie, n-am gasit branza de care am vrut si am vazut pret aproape dublu fata de ce are concurenta de vis-a-vis la un sortiment cu care as fi inlocuit-o. Bineinteles ca nu am luat. In fine, m-am enervat un pic pe supermarketul asta, nu spun care, ca pana la urma is singurii unde gasesc la "produse proaspete" produse chiar proaspete (aproape) de fiecare data. Am vrut sa evitam aglomeratia (la ei de obicei e foarte rezonabil, mai ales la ora aia), culmea, au fost doar vreo 3 case deschise si cozi ...

No, salata ii compusa din cartofi fierti, friptura feliata, ceapa rosie si dovlecel la gratar. Friptura am facut-o din spata de porc - mi se pare bestiala bucata asta din porc - la cuptor, cu boia-sare-piper + cativa stropi de vin + ulei (cu amestecul asta am uns carnea), o capatana de usturoi taiata in jumate, niste felii subtiri de slanina si un pic de apa. Legumele le-am facut la gratarul cel nou, de care m-am indragostit la prima vedere, l-am vizualizat gales in supermarketul in cauza, dar nu l-am atins :). M-am intors dupa el dupa ce am constatat ca cel vechi are niste urme de detergent din ala nasol de aragaz, care pur si simplu nu voiau sa dispara (colegul s-a gandit sa-l lustruiasca cu ultimele picaturi :). Asa ca ne-am imprietenit pe loc, o sa-l tratez decat cu respect :)).

Pe salata am stopit-o cu ulei de masline si foaaarte putina lamaie, probabil ar fi mers mai bine balsamic, dar eu nu pot renunta la zeama de lamaie, n-am ce-i face. 


2 comentarii:

  1. stii ce?te invidiez pentru simplitatea in care pregatesti fiecare fel de mancare..eu,desi nu am mult timp la dispozitie,ma ambitionez sa fac lucruri complicate,cand as putea sa fac ceva simplu,care sa arate foarte bine(cum sunt retetele pregatite de tine)si sa fie si foarte gustoase,dar fiecare cu stilul sau..

    RăspundețiȘtergere
  2. pai cam din astea mancam de obicei :))

    RăspundețiȘtergere