marți, 24 august 2010

Vinete si ceapa coapta cu sos de iaurt

Din nou a trebuit sa gatesc multe vinete :) ... Ca nu-mi place sa se ofileasca-n frigider, noroc ca ne plac. Am avut vinete tinere de gradina, megabune! Pe langa salata si pané, am facut vinete coapte, vroiam de mult sa fac si mi-am adus aminte vazand ceva reteta intr-o revista. Daca stau bine sa ma gandesc, au devenit favoritele mele :)!

Le-am taiat in jumatate pe lung, le-am dat cu zeama de lamaie si sare, le-am lasat pe servetele cam vreo ora. Le-am uns cu ulei, le-am presarat cu piper si boia si le-am dat la cuptor impreuna cu ceapa, tratata la fel. O singura data le-am intors cu fata la tava :). Am facut sosul din iaurt amestecat cu ulei de masline si zeama de lamaie, sare si patrunjel. Odata asezate pe farfurie, am turnat sosul, am stropit cu ulei de masline, am mai presarat putin patrunjel si susan prajit. 

In combinatie cu ceapa, care-i foarte dulce (am ales cepele cele mai mici de la doamna din piata de la care cumpar de obicei), sunt minunate!


2 comentarii:

  1. Nici acum nu inteleg cum de nu am vazut reteta! Neaparat fac, pana sa fie sezonul lor, pentru ca mi s-a facut o pofta!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa-ncerci si ceapa asta la cuptor, ca-i buna de tot!

    RăspundețiȘtergere