marți, 3 august 2010

Vinete in doua feluri

Am venit cu multe legume de gradina acasa weekendul trecut, pe care le-am gatit :). Bine, nu chiar pe toate. 

Am facut o salata lejera de vinete cu ardei copti, fara maioneza, doar cu ulei de masline, zeama de lamaie, ceapa si usturoi. Apai vreau sa zic ca mi se pare mult mai buna asa, mai ales cu vinete proaspete!


Am mai facut niste vinete la gratar, pana la urma tot un fel de salata si asta, cum am vazut la Bacania Veche, intr-o revista cu mancaruri de pe la noi :). Se aseaza vinetele grillate in straturi, pe fiecare strat se pune usturoi si patrunjel tocate fin, in amestec cu ulei de masline, se stropeste cu otet balsamic. La reteta zice ca ar trebui papate dupa 24, chiar 36 de ore de tinut la frigi, sunt bune insa si mai repede :).

2 comentarii:

  1. Hei! Arata foarte BINE vinetele... Vad ca le-ai copt pe o singura directie. In poza noastra din revista nu prea se vede asta, dar pe fiecare parte Radu (primul om din echipa Bacaniei, acum avem inca doi) le-a intors la 90 de grade. si urmele au iesit ca niste patratele.
    Sa stii ca m-am simtit tare bine vazand ca pot inspira oameni pasionati ca tine!
    Pe primele si noi le-am mancat pe loc, insa ne-au mai ramas si pentru a doua zi. Trebuie sa recunosc ca au fost mult mai bune!!! :)
    Arata bine, oricum. o sa incerc sa fac si in bacanie... Unde, dealtfel, ai o invitatie in alb!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, in poza nu se vad prea bine patratelele :). Sunt foarte bune, mie imi plac mult legumele grillate. Voi faceti lucruri tare faine la Bacanie, daca ajung la Bucuresti (candva), vin sa gust din bunatati :). Numai bine, Marius, si spor la gateli!

    RăspundețiȘtergere