miercuri, 4 august 2010

Supa crema de rosii

Reteta am gasit-o tot intr-o revista romaneasca si mi-a cazut cu tronc pe loc! Nu e nimic complicat, tocmai de aceea rezulta o supa crema foarte, foarte buna!

Am folosit rosii de gradina, din acelea crete, cu miezul rozaliu, foarte bine coapte; ceapa verde, doar partea alba insa, usturoi (tot de gradina :)), ardei rosu, busuioc uscat, ulei de masline, unt, sare si piper, ardei iute si smantana pentru decor si gust bun :).

Am copt in cuptor rosiile impreuna cu ceapa si usturoiul in coaja, presarate cu busuioc, stropite cu ulei de masline si condimentate, ardeii i-am copt pe gratar. Dupa ce au fost gata, am pasat toate legumele, nu inainte de a le curata de coaja. A iesit o crema destul de groasa, asa ca am adaugat si lichidul lasat in timpul coacerii. A ramas totusi destul de consistenta. Am mai dat supa intr-un clocot si am adaugat si untul. Si cam atata, eu zic ca merita incercata :).


Precizare: conform retetei originale, se pune si morcov, care se caleste impreuna cu ceapa. Eu am preferat sa nu pun de data asta si mi s-a parut mai gustos sa le coc pe toate :).  

4 comentarii:

  1. fain blog ai,ma bucur ca te-am descoperit :)
    Apropo,pozele mi se par geniale,au textura,culoare si parca emana si parfumul bunatatilor din farfurie.imi place,mai revin :)

    RăspundețiȘtergere
  2. thank you, Goldielocks :)! aici ma gasesti :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata bine supica, si ai poze foarte frumoase! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. A fost si foarte buna datorita rosiilor, n-a cerut deloc zahar :)

    RăspundețiȘtergere