luni, 16 august 2010

Salata cu somon si mango

Azi trebuia sa fie prima mea zi de pseudodieta, adica de gatit si mancat cat mai sanatos, fara reguli foarte fixe insa :). Well, mai putin gatit, ca-mi propusesem cateva variante de salate pentru prima saptamana si supe/ciorbe usoare cu o tona de legume. Pai n-a fost sa fie azi prima zi, asa de flamanda am ajuns acasa, in ciuda caldurii, ca pe langa ciorba megalight am facut si-o negresa usor nereusita :)). Bine, e mancabila, dar am facut niste erori cam SF pe parcurs, de nepovestit. E "ciudatzica", cum a zis si colegul :). Totusi, tinand cont ca am si improvizat ca s-o dreg, e chiar ok. 

Dar nu despre negresa e vorba in postul asta, ci despre o salata destul de bogata in ingrediente, care trebuia sa fie pranzul meu de azi (pranzul a fost o mancare de mazare cu mult porc, ca sa ratez perfect inceputul de usor&santaos). Salata a devenit cina si a fost consumata in portie dubla, chiar tripla. Ca sa fie all set pe azi :)). 

E o combinatie pe care am vrut de mult s-o repet, cea de aici. Am folosit: somon, mango, castraveti, ceapa rosie, ardei kapia, masline cu chili; ca sa fie si niste branza, ca se potriveste, am modelat bile din branza de vaca cu foarte putin iaurt, coaja de lime, sare, piper, pe care le-am tavalit in seminte de susan prajit si boia de ardei dulce. Legumele au nevoie de foarte putina sare spre deloc, restul de condimenete raman la alegerea fiecaruia. Am stropit cu zeama de lime si cu putin ulei iute in care au stat maslinele. By the way, tre' sa-mi iutesc si eu niste ulei, ca-i tare fain. Atata-i salata, la pseudodieta e de consumat in cantitati decente, nu ca in farfuria asta :). 
  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu