luni, 23 august 2010

Rosii si ardei cu umplutura de fasole

Profitam de legumele de gradina cat se mai poate, de data asta am umplut rosii si ardei cu fasole boabe, morcov ras, ceapa, usturoi, ardei si verdeata tocate marunt. Fasolea am fiert-o, iar restul legumelor le-am calit, am mai adaugat patrunjel si cateva linguri de pasta de rosii la compozitie. E o varianta buna si de post, eu am pus insa si ceva branza telemea faramitata, iar deasupra cascaval. Colegul a ornat dragalas cu slanina :). Le-am asezat pe toate in tava unsa cu ulei si-am acoperit cu hartie de copt, am eliminat-o la final ca sa se-mbujoreze. Putin cam mult le-am tinut la cuptor, le-as fi vrut mai ferme, dar m-am luat cu o gramada de altele, se-ntampla :). Pozele le-am facut cand erau deja caldute numai, n-am apucat sa captez si aburii :). 

Foarte mult ne-au placut, abia astept sa refac si in alte combinatii. 


Ardeiul din mijloc (cel lunguiet si inselator :), fake kapia) ne-a surprins, are gust usor ... usturator, de fapt chiar ustura, nu gluma! La copt s-a mai dus iuteala, a ramas fix cum trebuie :).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu