vineri, 13 august 2010

Paste cu smantana dulce, unt, miere si nuci

Un desert improvizat cu ce am mai avut in frigider si prin dulapul de bucatarie, a carui aroma o tin minte si acum :). Am fiert pastele (eu am avut melcisori, mi se par potriviti pentru desertul asta), le-am scurs; intre timp am prajit alunele de padure si migdalele ratacite prin dulap, n-am avut chef sa le mai toc la robot, asa ca le-am zdrobit cu ciocanul de batut snitele pe un fund de lemn; nu trebuie sa fie macinate, doar zdrobite usor, ca sa ramana bucatile intregi. 

Am pus niste unt intr-o cratita, destul cat sa "imbrace" pastele dupa ce s-a topit, am pus si melcisorii, am amestecat putin si apoi am turnat smantana dulce, totul la foc mic. Am lasat sa bolboroseasca cateva secunde, am adaugat mierea, niste esenta de vanilie si ceva scortisoara. La sfarsit am pus nucile prajite si-am amestecat totul. Se serveste cald. Mie mi-a placut foarte mult, e un desert ieftin si rapid, foarte aromat!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu