duminică, 8 august 2010

O mancare de iarna :)

Pentru ca e grea ( si nu foarte sanatoasa ) si o sa mearga foarte bine pe frig, noua ne-a placut foarte mult si la 30 de grade :). Contine cartofi, carne de porc, carnat afumat, varza murata, ceapa si usturoi. Se condimenteaza dupa gust, n-ar trebui sa lipseasca boiaua, eu tocmai pe asta am omis s-o cumpar, asa ca am pus pasta de ardei. 

Am taiat cartofii in bucati marisoare, la fel si ceapa (in sferturi sau jumatati, depinde cat e de mare) - am pus si rosie si alba. Le-am pus in tava unsa cu ulei, impreuna cu feliile de carnati si catei de usturoi in coaja, am condimentat cu sare si pier, am stropit cu ulei si le-am dat la cuptor. 

Am pus la rumenit carnea de porc, dupa ce si-a lasat zeama am adaugat si varza taiata fasii, am pus o lingura de pasta de ardei si le-am mai lasat putin impreuna sa ia gust una de la alta. 

Am transferat apoi varza si carnea in tava cu cartofii, am amestecat usor si le-am lasat cu folie sa se coaca (am mai pus si o canita de apa), spre final am dat focul mai mare si-am scos folia, s-au rumenit chiar frumos :). 

 

Cantitatea de varza conteaza mult la mancarea asta, bineinteles ca fiecare pune dupa gust, eu am avut foarte putina - cam un sfert de varza mai micuta si n-am obtinut chiar gustul dorit. Cred ca o sa incep sa cumpar varza murata de la supermarket, cat de rea poa' sa fie?

2 comentarii:

  1. BUN! Putin mai frig sa fie... si incerc si eu :)
    Delicioasa
    www.delicioasa.com

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar buna, varza destula daca aveam, data viitoare ma asigur ca am:)

    RăspundețiȘtergere