marți, 31 august 2010

Legume umplute - varianta cu carne

Am vrut sa incerc si varianta cu carne si orez, ce-i drept am lasat sa guverneze carnea de data asta. Am umplut rosii, ardei si-n plus ciuperci, gulii si ceapa. Am facut o umplutura clasica de carne cu orez, morcov ras, ceapa, usturoi, ciuperci si verdeata tocate. Am calit ceapa, usturoiul si morcovul, am adaugat orezul, apoi ciupercile si carnea. Am mai pus ceva vin si pasta de rosii (din miezul rosiilor scobite), am sarat-piperat-presarat boia si am adaugat  usturoi ras si verdeata la sfarsit. A, era sa uit, au fost si niste fasii subtiri, subtiri de slanina in compozitie :). 

Cat despre legume, rosiile se scobesc de miez cu lingurita, se sareaza si se lasa cu gura in jos sa se scurga; cu gulia a mers mai usor decat ma asteptam, initial am folosit cutitul, dupa ce am scos parte din miez a mers foarte usor cu lingurita, la fel si la ceapa. Nu m-a incantat prea tare sa scobesc ceapa, dar merita, zau :)! Am umplut legumele si n-am uitat de slanina de ornament :). Am dat la cuptor si cu vreo 10 minute inainte sa fie gata, am pus deasupra cascaval si telemea rasa. 


Gulie, ciuperca, ardei si ceapa.


Rosia e ok si supracoapta, dar ar merge eventual separat, lasata cat sa ramana integra. Eu am pus un strat de branza rasa intemediar in interiorul rosiei (carne - branza - carne), dar a cam disparut la copt :).


Sectiune la ceapa, a fost bestiala ceapa!



Cu riscul de a plictisi usor, mai revin pe blog cu variante de legume umplute, ca-s tare satioase si bune la gust :).  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu