miercuri, 18 august 2010

Ficat cu praz si rosii

Cu chiu, cu vai pot zice c-am inceput sa consum (mai) usor&sanatos. Sper la o imbunatatire zilnica, chiar daca asta ar  presupune inactivitate totala in ale gatitului, deci fructe, legume, apa sau ... nimic. Poate numai soare :). 

Azi am gatit ceva ce n-am mai mancat de mult, o combinatie cam cum ne dadea la gradi: orez cu ficat. Orezul l-am fiert simplu, cu sare si cativa stropi de ulei de masline, i-am mai pus niste busuioc uscat si putina zeama de lime cand a fost gata, cat pentru aroma. 

Ficatului i-am dat foarte putin ulei, cat sa nu zic ca nu-i. I-am mai dat si putin vin dupa ce si-a schimbat culoarea si s-a patruns, plus cateva boabe de piper. Am adaugat prazul si ceapa, am lasat sa se faca la foc mic, sub capac. Pe final am pus rosia tocata, usturoiul, cimbru uscat, sare si piper. Mi-a placut aroma, ficat cu rosii nu am mai facut pana acum, e bun. Am scapat la vreo trei patratele de cioco, de ce sa mint, mai ma gandesc si acum la ea :(. Greu ii ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu