luni, 30 august 2010

Ciorba de linte cu sunca afumata de casa

De cativa ani nu mai mancasem linte, asa ca am zis sa reincep sa consum. Am facut o ciorba cu afumatura, o ultima bucata de sunca de casa din congelator. Am calit radacinoasele tocate marunt: morcov, patrunjel, impreuna cu ceapa si usturoi. Lintea am lasat-o peste noapte in apa, s-a fiert foarte repede. Sunca fiind usor (mai) sarata decat ce gasim in comert, am fiert-o separat si-am rumenit-o in cuptor; am preferat s-o dau la cuptor pentru ca am mai facut chestia asta o data si a iesit excelenta, fiarta fiind in prealabil. Peste legumele calite am adaugat apa, lintea si sunca rumenita, am lasat sa clocoteasca, tot cu lamaie am acrit (mie nu-mi place defel borsul de cumparat, magic sau nu), la sfarsit am potrivit de gust, am adaugat smantana, de obicei pun din aia de gatit, acum se vede ca nu-i din aia :), verdeata si usturoi tocate fin. Colegului i-a placut mai ales, nici eu nu pot zice c-a fost rea :).  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu