sâmbătă, 10 iulie 2010

Vinete umplute

Am combinat niste ingrediente simple si la-ndemana oricui, care merg bine impreuna, si anume: vinete, ceapa, rosii si branza. De data asta am optat sa nu pun usturoi, dar nu strica deloc. Rezulta o mancare de vara usoara si sanatoasa :). 

Am decojit vinetele - mie nu-mi plac in coaja, le-am taiat pe jumatate si am scos miezul. Le-am sarat si stropit cu zeama de lamaie si le-am lasat la scurs. Am taiat in cuburi nu foarte mici ceapa si rosiile, la fel si branza. Ceapa am ales sa n-o calesc pentru ca nu ma deranjeaza daca nu e complet facuta, clar ca se poate proceda cum doreste fiecare. Am umplut vinetele cu toate astea, am sarat, piperat, am presarat niste cimbru uscat, am stropit cu ulei de masline si am dat la cuptor. Am uitat sa pensulez vanata cu ulei :), asa fac de obicei cu vinetele si dovleceii cand raman intregi (ma rog, jumatati) inainte da a le da la cuptor. Acuma, la aragazul meu focul mic nu e deloc mic, anyway, le-am lasat la foc mic initial si apoi la mediu spre mare, ca sa se rumeneasca, aprox. 30 de minute. Nu stiu ce-o sa schimb data viitoare, probabil adaug si usturoi si poate rumenesc foarte usor ceapa. Refac mancarea asta in orice caz :). 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu