miercuri, 21 iulie 2010

Varza la cuptor cu afumatura

Nu ma dau in vant dupa varza dulce, o prefer pe aia murata, dar cum nu mai facusem chiar de mult timp vreo mancare cu varza, am zis ca hai sa vedem ce-o iesi :). Am "reeditat" celebrele afumaturi in varza asta, am mai folosit rosii, ceapa, patrunjel si condimente: sare, piper, boia. Am sarat varza si-am calit-o impreuna cu ceapa, le-am dat si ceva piper + boia, am lasat apoi cu capac si cu afumatura cu tot sa se-nmoaie, sa se pupe :). Intre timp, am facut pasta vreo 3 rosii fara coaja. Am transferat varza si afumatura intr-un  vas de Yena, am turnat deasupra pasta de rosii si-am dat la cuptor, cu capac. Spre final, am presarat cu verdeata si am asezat peste felii de rosii, am lasat la foc mai marisor pana s-au copt fain, bineinteles fara capac :). Si a fost excelenta varza, daca si mie mi-a placut! :))

Cand am scos din cuptor:




Am mancat cu mamaliga si cu iaurt.

2 comentarii:

  1. Imi place mult blogul tau "simplu", il adaug in lista mea, daca te deranjeaza scrie-mi si il scot.


    Felicitari maxime, super retetele si fotografiile foarte pe intelesul privitorului.

    RăspundeţiȘtergere
  2. Iti multumesc foarte mult, eu sunt destul de noua pe aici cum cred ca ai vazut, si pana acum nu am avut pareri din exterior :), pe tine te urmaresc (cu pofta!) de multa vreme :). banuiesc ca pot sa adaug si eu blogul tau :). multumesc inca o data!

    RăspundeţiȘtergere