vineri, 9 iulie 2010

Pulpe de pui umplute

E cam mult spus umplute :), ce-i drept, pentru ca nu incape prea multa umplutura sub piele. Eu am incercat sa le umplu cat mai bine, insa evident ca a dat pe-afara sau a crapat pielea in timpul coacerii :). Dar nu-i o problema treaba asta!

Umplutura a fost facuta din crema de branza, masline negre, ceapa, usturoi si verdeata tocate marunt, condimentata cu ceva piper. Am dat pielea la o parte, am indesat cum am putut mai bine umplutura si am tras pielea la loc, fixand-o cu o scobitoare. Nu trebuie exagerat cu umplutura, asa cum am facut eu :), pentru ca nu rezista pielea. Am condimentat pulpele cu sare, piper si boia si am dat la cuptor, cu niste catei de usturoi si crengute de cimbru proaspat, pana s-au rumenit uniform.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu