marți, 20 iulie 2010

Pui la cuptor cu ceapa si rosii

Cu mancarea asta chiar nu-i bataie de cap :). Ne trebuie pulpe de pui, ceapa, rosii si usturoi, ceva unt; eu am mai pus si niste boabe de piper, sare, boia dulce si pasta de ardei - cu pasta am uns pulpele. Taiem ceapa si rosiile in bucati mari, usturoiul il lasam intreg; ungem cu ulei tava, punem ceapa si usturoiul si asezam puiul condimentat si uns cu pasta de ardei peste legume, punem foarte putina apa si dam la cuptor cu capac sau folie de aluminiu deasupra la-nceput. Rosiile le-am pus cam pe la jumatatea coacerii, se pun in functie de ceea ce doriti sa obtineti, eu am zis sa ramana cat de cat intregi. Inainte de final, am pus niste cuburi de unt, vreo 3 - 4 sa fi fost, daca nu mai multe :) si am stropit puiul cu zeama de lamaie, am lasat sa se rumeneasca. Am pus la-nceput putin cam multa apa, asa ca n-a iesit chiar ce-am vrut, dar a fost ok :), foarte gustos, in mod sigur repet. 

  

2 comentarii: