luni, 26 iulie 2010

O pasta de masline si una de peste :)

Am tot cautat o reteta de pasta de masline care sa fie pe gustul meu, am gasit-o pana la urma. Nu am facut-o intocmai, dar am pus parte din ingredientele - cheie, asa ca a fost excelenta :). Am folosit masline mari light, migdale prajite usor, ceapa, usturoi, mascarpone, unt, niste zeama de lamaie si coaja acesteia. Mie mi-a placut treaba cu mascarponele si faptul ca nu trebuie folosit pesmet ori miez de paine pentru compozitie. Cantitatile le-am pus dupa ochi.

So, e foarte usor: am tocat ceapa fin, am lasat-o cu ceva sare si putin ulei de masline in bolul in care urma sa ajunga pasta la final; am tocat la robot migdalele, tot cu sare si ulei, am adaugat maslinele, usturoiul, untul, crema de mascarpone, coaja de lamaie si putina zeama, piper, am mixat pana am ajuns la consistenta dorita. Am amestecat pasta obtinuta cu ceapa si gata. Revin cu modificarile cand o refac :). 

Pasta de peste e cum o facea si bunica-mea cand eram copil la sat, cu sardine din conserva si uleiul lor, unt frecat spuma, mustar, zeama de lamaie, ceapa, usturoi. Treaba cu modificarile ramane valabila :). 

    
        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu