luni, 19 iulie 2010

Fasole cu afumatura

Asta-i o mancare buna oricand, dupa mine :). Am facut-o cu niste coaste foarte bine afumate, care au fost puse mai mult pentru gust decat pentru carne. Mentionez ca e din categoria "food for boys", eu am mancat vreo doua boluri din acea oala imensa, si culmea, unor baieti nu prea le place carnea, sau in orice caz sunt foarte selectivi :). Coastele astea is de mare exceptie. 

De fiert nu m-am ocupat eu, asa ca nu stiu cate ape a schimbat colegul :). Am tocat morcovul, radacina de patrunjel, ceapa si usturoiul. Am taiat ardeiul in bucati marisoare. Coastele le-am lasat un pic in apa rece, ca au fost putin prea sarate. Am pus la calit ceapa, usturoiul si radacinoasele, apoi am adaugat afumatura si am mai lasat putin impreuna, am turnat apa cat sa acopere si am lasat sa dea in clocot. Am pus fasolea si ardeii si am mai adaugat apa cat a fost necesar. Am lasat sa fiarba la foc mic, sub capac. Cu vreo 15 minute inainte sa sting focul, am pus pasta de la doua rosii + ceva pasta de ardei dulce. Ca s-o-ngros, am amestecat energic vreo 2 linguri de faina cu lichidul din mancare si am turnat in oala amestecand incontinuu. Am condimentat, presarat verdeata si gata. Merge excelent cu castraveti murati la soare :). Si cu ceva ceapa asemenea. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu