joi, 1 iulie 2010

Bruschette

N-am mai facut de mult bruschette. Dat fiind faptul ca mica mea obsesie culinara e inca activa :) si cred ca va mai fi ceva vreme de acum incolo, am facut bruschette cu ceapa coapta si ciuperci. Bineinteles, si cu rosii.

Am descoperit o paine lunguiata si fain rumenita intr-o alimentara din cartier, care la raft se cheama "paine traditionala". Nu stiu cat e de traditionala, in orice caz e excelenta! Are coaja tare si crocanta, iar miezul zic eu ca seamana cu cel al ciabattei. In fine, bine ca am dat de ea :).

So, pentru bruschettele cu rosii: am taiat rosiile cuburi, le-am sarat, piperat, stropit cu ulei si lasat sa prinda gust, impreuna cu ceva usturoi si patrunjel tocat. Painea am pus-o la gratar, apoi am dat-o cu usturoi.

Pentru celelalte, am copt ceapa (si am supravegheat-o atent, ca trebuie intoarsa de cateva ori ca sa se rumeneasca uniform si frumos :)), iar ciupercile le-am tocat si rumenit la foc rapid in putin ulei. Am condimentat doar cu sare si piper. Dupa ce au fost gata, le-am stropit cu putina zeama de lamaie. Ca sa evit redundantele, ma opresc aici cu explicatiile :), mai zic doar ca mi-au placut foarte, foarte mult! Astea-s bruschettele:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu