duminică, 6 iunie 2010

Tarta cu cirese

Eu cu prajiturile momentan nu prea ma impac, am si un aragaz cam obosit si mai greu de controlat, asa ca ... nu prea am facut. Dar cum e un inceput pentru toate, azi am facut prima mea tarta cu cirese. Nu stiu exact daca asa trebuia sa iasa, am respectat pasii cat am putut eu de bine, in orice caz, nu a fost un esec. Mari emotii am avut :))!

Ne trebuie:
- 5 oua
- 200 g zahar
- 100 g unt
- 250 g faina
- 1 esenta de vanilie (eu am pus de rom)
- 1 plic praf de copt
- 1 praf de sare

si cirese. Reteta spune 300 g, eu le-am pus din ochi si am fost destul de generoasa :).

Batem albusurile spuma cu sarea, apoi adaugam zaharul si batem pana se topeste. Frecam galbenusurile cu untul inmuiat si esenta de rom si incorporam treptat cu albusurile. Apoi adaugam treptat faina si praful de copt, amestecand de jos in sus.

Turnam compozitia in forma de tort unsa cu unt si tapetata cu faina si punem ciresele fara samburi si bine scurse. Dam la cuptor, la foc mic, pentru 40 - 45 de minute. E o prajitura simpla si buna.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu