duminică, 27 iunie 2010

Salata calda cu cartofi si ceapa coapta

Cred ca de acum incolo o sa tot caut mancaruri in care sa integrez ceapa coapta, ca are un gust incredibil de bun. Ainsley Harriot are emisiune la Paprika TV si l-am vazut facand o salata cu ceapa coapta si nu mai stiu ce pe pat de rucola. Eu am facut-o pe pat de spanac, cu cartofi fierti, cu dressing de otet balsamic, ulei de masline, patrunjel si sare. Mi-am dat seama ca puteam sa adaug si castraveti pentru prospetime, dar a fost cam tarziu :). Anyway, foarte fain gustul, iar data viitoare, pe langa adaugarea castravetilor, o sa sotez cartofii in unt si usturoi. Ceapa se face usor, mai ales asta care inca mai e verde, e foarte dulce si nu trebuie sa stea mult in cuptor. Eu o fac pe hartie de copt unsa cu ulei, o tai de obicei in sferturi, o dau cu sare si sunt atenta sa nu se arda. Atat.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu