joi, 24 iunie 2010

Dovlecel umplut cu orez si ciuperci

Eu nu agreez foarte tare orezul, dar in varianta asta mi se pare chiar bun. L-am fiert doar cu sare, am calit putin in unt + ulei ceapa, usturoiul, morcovul ras si ciupercile si apoi am amestecat legumele cu orezul bine scurs. In prealabil am sarat jumatatile de dovlecei scobite si le-am lasat sa-si lase apa. Inainte sa umplu barcutele, le-am pensulat cu putin ulei. Le-am umplut si le-am dat la cuptor pentru vreo 25 de minute, la foc mic, impreuna cu legumele care mi-au ramas. Ceapa coapta, usor rumenita, e incredibil de buna! Dovleceii i-am lasat sa se gateasca acoperiti cu folie, ca mi-a fost ca se usuca, mai ales ca nu am pus suc de rosii sau alt lichid in compozitie. S-au facut asa cum trebuie, ideea e sa ramana fermi, sa nu devina terci, sau in orice caz prea moi.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu