joi, 10 iunie 2010

Ciorba de pui cu ciuperci

Aceasta ciorba mie mi se pare incredibil de buna! Evident ca avand o supa foarte concentrata de pui ca baza, nu are cum sa fie altfel. So, dupa fierberea puiului cu legumele clasice: morcov, ceapa, patrunjel, niste catei de usturoi si o crenguta de cimbru proaspat, a rezultat asta:


Nu m-am putut abtine sa nu beau o cana :) si de data asta am lasat toata grasimea de deasupra sa-si faca de cap.

In paralel cu fierberea puiului, am razalit un morcov, telina, patrunjel si un catel de usturoi; am tocat marunt o ceapa, am pus-o la calit, apoi am adaugat legumele razalite. Dupa ce s-au inmuiat, le-am pus de-o parte si am tras la tigaie ciupercile si ardeiul. In supa strecurata am adaugat legumele si carnea si am lasat sa dea in clocot. Am acrit -o cu zeama de lamaie. Desi initial voiam sa pun si smantana, nu m-am indurat, cand am vazut cat e de faina asa :)). La sfarsit am adaugat amestec de verdeata: patrunjel, cimbru si menta si putina coaja rasa de lamaie.



E foarte buna si cu smantana.


Cred ca o sa adaug mai des coaja de lamaie in ciorbe, ca da o aroma tare faina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu