luni, 31 mai 2010

My cannelloni attmepts :)

Mie imi plac tare mult pastele astea pentru ca le putem umple cu ce ne e pofta si se potriveste la gust, se poate improviza destul de usor cu ce se afla prin frigider, cand nu-i timp prea mult de gatit. Sunt la (abia) a doua tentativa, prima a fost cu filling de branza de vaci si niste cas mai sarat, loboda, ceapa, ceva usturoi, condimente si verdeata, imbaiate intr-un suc de rosii bestial de la buna-mea si presarate cu cascaval afumat. Au fost foarte bune la gust, dar au iesit cam ... pleostite :P, ca de  altfel si cele ce urmeaza. Ingredientele sunt cele din poza de mai jos, lipsete doar branza:



Am tocat marunt ciupercile, usturoiul si verdeata, le-am calit in unt si am amestecat apoi cu branza, verdeata, sare, piper si boia; am fiert 3-4 minute pastele - trebuie avut grija in timpul fierberii, ca nu vreti sa vi se lipeasca de fundul oalei :) - si le-am umplut cu amestecul. Am asezat frumos in tava unsa cu unt, impreuna cu cateva ciuperci ramase, am turnat sucul de rosii si nu m-am zgarcit deloc cu cascavalul :). Gata in 20 de minute, excelente! Vor mai urma cu siguranta si alte variante, nu ma las pana nu ies si frumosi :)!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu